March 3, 2010

Lunch @ Sticks Fire Bistro

Date : 3rd March 2010
Time : 12.00am

Event : Birthday celebration + Farewell


Outside view (back)
Inside view
Spicy &Sour Pineapple Soup
Hawaiian Chicken Rice
Spicy 'Waikiki' Sardine Pasta
Hawaiian Mushroom Pasta
Tamarind Juice (bunga tak termasuk dalam menu,harap maklum)

Spicy 'Waikiki' Sardine Pasta tu paling sedap.pasta kedua paling sedap yang pernah aku makan selama hidup ni.muehehe.nasib baik tak order mushroom pasta yang tak sedap langsung sampai pakat-pakat letak garam dan perasa selambak dalam pinggan. chicken rice not bad la..Spicy & Sour Pineapple Soup ni sup apa kebenda pun i tak tahu.rasa sebijik macam tomyam.tapi nama sup.hapeda... Tamarind Juice nama cam hebat.rasa macam air asam jawa yang buat dekat rumah untuk dicampur bersama sambal belacan.tapi yang ni plus buah laici.pelik kan?hawaian la katakans...

Happy birthday to Dickey, Ee Leng, Eugene & Chuan Chee!
and Best wishes to Ivan!

3 comments:

ZACK ENTRY said...

sedap nye makanan kat atas tuh..kalo la dapat rasa...hish!mengancam jiwa tul..hehe


salam singgah oleh ZE ..=)

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

btul 2 zack...aku da kblur tgk ne...
blh tgok je la kan...

HuSnA said...

sedap dimata sedap dimulut jua~heee..