February 17, 2010

Runaway hamster~

hamster sudah melarikan diri semalam.tak pasti pulak malam tadi atau pagi tadi sebab i mangkuk betul terlupa lock pintu sanggar dia.i tau dia memang dok tunggu masa yang sesuai ja untuk melarikan diri.biasa hamster ni nak lari-lari pulak.i dah beri kehidupan yang mewah pada dia selama ni.sangkar yang besar dan makanan yang berlambak dan lazat.Bangun pagi tadi tengok dalam sangkar dah tak ada.dah cari satu rumah.oleh sebab dah lewat nak pegi kerja pagi tadi,i tawakkal ja la dan berharap dia tak keluar lagi dari rumah.kalo tak mampus la kalau jumpa kucin jiran yang memang dah lama dok ushar sampai bulat mata nak baham hamster aku.

kalau hamster tu bijak dia mesti akan balik sangkar (kononnya) untuk makan dan tolong bukak lock sangkar yang lain untuk lepaskan hamster lagi sekor sambil berkata,"jom kita lari sama-sama.walaupun kita selalu gaduh-gaduh sampai tuan kita pisahkan kita.tapi semua tu hanya gimik untuk membuatkan tuan kita leka.mari kita lari!!mari ke mari!!".kunun nak lari sama-sama pi kawin kat siam.arrgghhh....tension siot..

"Dimana kan ku cari ganti,serupa denganmu...wowowoohhh~"

2 comments:

Uruchimaru @ kf said...

nnti die pulanglah..oiit!

WiraTLC said...

kira tak ada le tu... beli lain la... dah sampai siam dah tu... biar le mereka tu hidup bahagian... walaupun hari2 gaduh tapi lama2 jadi sayang... tu le mereka ambik keputusan lari tu.. nak mintak restu awk mesti awk tak bagi punya...