January 27, 2010

aku bukan anorexia

sekarang suka pergi window shopping sebab boleh usha aweks-aweks montok (bunyi macam les tapi bukan!!!).sambil usha sambil berharap badan sendiri pon akan montok juga.

bila pikir-pikir rasa sangat sedih sebab terlalu kurus.bukannya tak mahu bersyukur.bila sekali orang cakap "eh,kurusnya kamu ni,macam tak makan",itu boleh telan tahan lagi.pastu bila orang cakap "alahai..tinggal tulang ja kamu nih", itu pun boleh tahan lagi (i memang tahan lasak dan hati keras).dan bila orang cakap "kamu ni anorexia ke? kurus sangat,nampak tak cantik".wat the heck!!!!!

walaupun i kurus tapi i sihat tawww...jarang sangat jatuh sakit demam nih (alhamdulillah).orang lain berlumba nak kuruskan badan.ok wat aku kurus..model pun kurus-kurus jugak tapi cantik ja (okeh.model memang cantik rupawan,tinggal tulang pun tetap cantik + mereka tinggi pula,sungguh hairan kenapa tak nampak pelik pun.okeh..i tau i tak cantik (T_T))

sudah cuba makan dengan banyak tapi masih tak berhasil.nak cuba minum susu weight gain or susu lembu.harap dapat naikkan sikit lemak dibadan supaya tak perlu lagi pakai sweater bila pergi opis.ada cara lain kah untuk naikkan berat badan???

2 comments:

Uruchimaru @ kf said...

same mcm gwe lor!

ape kate u try num jus mate gain 5!

HuSnA said...

hohoho..same ke??

jus mate gain 5??ingat jus mate utk org kurus je..

menjadi ke?dh try eh?ni mmg btl2 serius nk nekkan badan ni.bkn men2 nih.