January 18, 2010

waa..asyik aku je kena tunggu..

kenapa aku ja asyik kena tunggu orang..sedey tahu.dah la buang masa aku,pastu membuatkan aku letih dan kehilangan mood saja..penat la cenggini..dulu paling lama aku tunggu kamu sejam je.sekarang makin besar kepala nampaknye ye..sayang,sayang jugak..tapi kesian la kat aku yang asyik menunggu tengah panas ni...bukan aku tak nak tunggu bawah pondok guard tuh,tapi guard tu kacak-kacak sangat.tak mo lah aku.kang aku tersangkut dengan guard yang kacak-kacak tu,kamu nak bunuh diri pulak.padahal bukan salah aku pun ha.

kasihanilah aku..dari sekolah sampai sekarang aku asyik menunggu orang je..tunggu kawan-kawan,sekarang tunggu kekaseh. apa la yang membezakan kita sangat..aku mandi 15minit,kamu mandi sejam.aku pun sabun,gosok gigi,syampu macam kamu juga..kamu mandi lama-lama pun buat apa,keluar tak putih-putih pun..

sekarang mood aku sudah hilang.ta payah la kamu buat muka kesian kat sini dan mahu bawa aku bersiar-siar sampai ke bukit merah nu ha.baik aku balik mandi dalam kolah rumah aku saja.bye bye kekaseh.pergilah melepak menonton bola bersama kawan kamu.

~~(T_T)~~

4 comments:

Uruchimaru @ kf said...

tunggu aje lah!

HuSnA said...

penat tau tunggu lama2!kalau sekali dua bole la sabar...ni dah 5,6ratus juta kali dah.huhuhu

WiraTLC said...

hi salam kenalan... jom join contest sy... http://wiratlc.blogspot.com

Uruchimaru @ kf said...

hahaha..arini tunggu lagi kan?