January 10, 2010

Tahun baru belog pun baru juga

Rasa mahu mulakan hidup baru.belog lama pun sudah tak seronok lagi.semakin hari semakin malas mahu update sebab belog lama macam ada rasa yang membencikan dan rasa macam bukan diri sendiri.boleh juga di ibaratkan macam kamu beli beg sendeng baru dan selepas setahun kamu beli pula beg lain dan beg yang lama itu kamu rasa malas nak pakai sebab kamu ikut pepatah ‘habis madu sepah dibuang atau beri makan saja pada lembu atuk dikampung’.faham?

Sila perhatikan dibahagian atas belog.nampak butang ‘belog’ dan ‘runcitan’ itu? Butang ‘belog’ itu mesti lah untuk ke belog i manakala butang ‘runcitan’ itu pula untuk ke belog shop i (selalu impikan belog shop sendiri untuk jual barangan sendiri secara bersendirian). tapi belog shop itu belum dibuka lagi kerana gambar-gambar barangan belum di ambil.

Jika kamu-kamu semua masih sudi menjadikan i sebagai kawan,sudilah mengfollow serta melawat belog i lagi.rasa macam agak annoying mengguna pakai kata ganti diri ‘i’ di belog baru ini.tapi itulah hakikatnya sebab belog baru akan guna kata ganti nama apa saja mengikut perasaan (tapi mak cakap jangan suka ikut perasaan).

signature

4 comments:

Anonymous said...

tq i follow u....

risanur said...

slmt berbelog yea...azam baru :)

Anonymous said...

hehehe ai follow!

HuSnA said...

aww..abg jem suda dtg yea..ngeh.ngeh.tengkiu!